Søgemaskineoptimering (SEO)

At søgemaskineoptimere betyder, at man hjælper en webside til at blive synlig og komme højt op i søgeresultatet på Google og de øvrige søgemaskiner.

Meget kort fortalt foregår søgemaskineoptimering bl.a. via den måde, du organiserer og formulerer din webtekst på. Der skal søgemaskineoptimeres på alle hjemmesidens undersider – det kan ikke lade sig gøre at gøre det for hele hjemmesiden i et hug.

Du kan også søgemaskineoptimere fx virksomhedens LinkedIn-profil, så den hjælper med til større synlighed. SEO skal tænkes ind som en integreret del af hele virksomhedens webkommunikation.

En vigtig investering i markedsføringen
Det koster tid og ressourcer at arbejde seriøst, gennemgribende og fortløbende med SEO. Men stor synlighed i Google er en vigtig markedsføringsinvestering, så jeg anbefaler, at du tager SEO alvorligt.

Webredaktricen hjælper din virksomhed med at skrive webtekster (eller redigere dem, I allerede har), der lever op til tekststandarderne for SEO. Det er brugervenlige webtekster med relevante og brugbare oplysninger fx om dine produkter og ydelser. For kvalitet og substans i indholdet er efterspurgt af både dine kunder og Google.

Vil du høre mere om virksomhedens SEO-muligheder, så kontakt mig.