Har du besøgt din hjemmeside i dag?

Kan du huske det gamle kampagneslogan Har du talt med dit barn i dag? Det handlede om opmærksomhed og nærvær. Om at børnene ikke måtte blive glemt og forsømt i en travl hverdag. Sloganet popper ofte op i mine tanker, når jeg taler med virksomheder om deres hjemmesider. Nej! Det er da vist længe siden,… Læs mere Har du besøgt din hjemmeside i dag?

Artikel i Psykolog Nyt

Du vil garanteret gerne have kunderne, klienterne, patienterne eller hvem du nu betjener og servicerer til at føle sig velkomne på virksomhedens hjemmeside. For en kunde, der føler sig velkommen og velinformeret, haster ikke videre til en anden hjemmeside for at finde den vare eller ydelse, der var alt for godt skjult på din side.… Læs mere Artikel i Psykolog Nyt

Synlighed skaber medieomtale

Journalister, der skal finde interviewpersoner til fx artikler og radioudsendelser, leder i høj grad på nettet. Derfor kan god synlighed på nettet være med til at give dig og din virksomhed medieomtale. I et års tid har jeg ud over mit arbejde med webkommunikation her i Webredaktricen også været involveret i kursusvirksomheden Skriv dit liv.… Læs mere Synlighed skaber medieomtale

Du får, hvad du betaler for – også når du køber webtekst

Har din virksomhed råd til at købe discounttekster til hjemmesiden? De billige webtekster kan ende med at være en dyr løsning, som koster kunder. Måske føltes det som et rigtig godt køb, da du bestilte de superbillige stole til kontoret. Men de endte med at blive en dyr løsning, fordi du ganske hurtigt måtte ud… Læs mere Du får, hvad du betaler for – også når du køber webtekst

Skriv til nettet #6: Brug tal i stedet for bogstaver

Få hjælp til at gøre indholdet på din virksomheds hjemmeside mere brugervenligt. Den 6. artikel i temaet Skriv til nettet får du her: Brug tal i stedet for bogstaver. Du lærte sandsynligvis i skolen, at hvis et tal er under 10, skal du skrive det med bogstaver, når det står i en løbende tekst. Glem… Læs mere Skriv til nettet #6: Brug tal i stedet for bogstaver